Termeni şi condiţii

  1. După efectuarea unei rezervări pe site-ul ro veţi primi prin email un mesaj automat, care conţine rezumatul rezervării şi informaţii suplimentare. Pentru a anula sau modifica rezervarea facută vă rugăm să ne contactaţi cu 3 zile înainte de perioada rezervată.

 

  1. GB Apartments se angajează să predea apartamentul cu toate facilităţile menţionate, în conformitate cu rezervarea făcută. Apartamentul va fi curat, prevăzut cu aşternuturi de pat şi prosoape.Menajul şi schimbul de prosoape şi consumabile va fi făcut la fiecare 3 zile, fără nici un cost suplimentar. Gb Apartments garantează buna funcţionare a tuturor echipamentelor şi aparatelor din apartament.

 

  1. Check-in între orele 00 – 22.00 (între orele 24-02.00 se percepe o taxă de 12 euro/apartament), iar după ora 02.00AM nu se mai poate face check-in.

  Check-out 9.00-12.00

 

  1. Preţul afişat se va plăti la check-in, numerar sau cu card (carduri acceptate: Visa şi Mastercard). Dacă sunt situaţii excepţionale ne rezervăm dreptul de a solicita plata în avans.

 

  1. Pentru sejururile de o singură noapte, se percepe o taxă de curăţenie de 10 euro/apartament.

 

  1. Ocupare : Numărul total de persoane cazate nu poate depăşi numărul menţionat pe cererea de rezervare.

 

  1. Folosinţa apartamentului: numai cu scop de locuire/cazare în regim hotelier. Organizarea de evenimente (petreceri, şedinţe foto) este strict interzisă fără acordul nostru scris.

 

  1. Fumatul nu este permis în apartament! Fumatul în interiorul apartamentului va fi considerat ca o daună adusă spaţiului şi va fi penalizat!

 

  1. Animalele de companie NU sunt acceptate !

 

  1. Risipa de utilităţi: Va rugăm să folosiţi responsabil resursele şi utilităţile din apartament !

 

  1. Daune produse apartamentului : Este de datoria persoanelor cazate să menţină apartamentul în bună stare. Toate aparatele si echipamentele furnizate se vor folosi numai în deplină siguranţă şi în scopul pentru care sunt menite. În cazul în care se produc daune, persoanele cazate se obligă să platească valoarea daunelor, care le vor fi facturate la plecarea din apartament.

 

  1. Zgomotul: Persoanele cazate se obligă sa nu producă zgomote excesive, de natură să deranjeze liniştea celorlalţi locatari ai clădirii.

 

  1. Chiriaşul nu se va angaja într-o conduită prejudiciabilă în calitate de locatar al clădirii.

 

La data de check-out specificată, persoana cazată trebuie să restituie seturile de chei şi să predea apartamentul în starea în care l-a primit. Orice daună sau bunuri lipsă se vor taxa şi factura.